Leaving Ozz - Reisverslag uit Sydney, Australië van Merle Heuvel - WaarBenJij.nu Leaving Ozz - Reisverslag uit Sydney, Australië van Merle Heuvel - WaarBenJij.nu

Leaving Ozz

Door: Merle

Blijf op de hoogte en volg Merle

29 Juni 2008 | Australië, Sydney

Dag Holland :)
Even snel mijn laatste berichtje vanuit Australie.. Laten weten dat alles nog helemaal goed gaat, ik stiekem absoluut nog niet weg wil, maar ik toch echt dinsdag al naar Thailand vlieg.
De laatste weken Australie waren ook echt weer super, australie is nu net een dorp, je komt echt overal mensen tegen die je al een keer eerder hebt ontmoet. Zo gezellig! Ik ben eigenlijk ook wel een beetje verdrietig dat ik al weg moet. Het leven is echt zo heerlijk hier! Zit nu in Sydney, waar het winter aan het worden is. Maar nog steeds in de 20 graden met stralende zon!
In Cairns heb ik trouwens nog op het great barrier reef gedoken! Zoveel mooie vissen/koraal gezien!! :D Echt net een andere wereld.
Nog een maandje Thailand en dan kom ik jullie thuis alweer storen met aaaaaaalle verhalen en 1000en foto's. Heb wel zin om jullie allemaal weer te zien hoor! Geniet van het begin van de vakantie daar! Tot snel:D

  • 29 Juni 2008 - 09:41

    K2:

    Afscheid nemen doet altijd een beetje pijn, maar je krijgt er hopenlijk weer hele mooie ervaringen bij. Enjoy it, keep on smiling.

  • 29 Juni 2008 - 13:04

    Rox:

    Lief! jaah, de tijd gaat nu echt heeeeel snel! kan echt niet geloven dat dat dus betekend dat ik al weer 2 mnd terug ben. Maar het leuke daarvan is... is dat ik je over een maandje dan weer zie:)

    Baal echt dat ik dan mijn kamp heb:( maar vrijdag avond sta ik bij je op de stoep!

    geniet van je laatste daagjes daar en dan door naar Thailand:D

    hele dikke kusss voor jouw!

  • 30 Juni 2008 - 05:14

    M@m:

    GOOD flight, take care and have a good thaiTIME. a totall different culture.
    Zal wel ff vreemd voelen daar in Bangkok.
    dikkie kussie:-0 ;-) :-)

  • 30 Juni 2008 - 13:02

    Josc:

    darling! neem nog een frisse hap lucht want bangkok is vieeeeesss!!!!! haha! een maandje nog maar schatje damn zooo snel he! mis je nu toch al veel te erg! dus gaan we snel bieren zeg ik zo? kusje zoentje hou van je!

  • 03 Juli 2008 - 20:19

    Marianne Vd H:

    Hey murl, inmiddels ook voet op thaise bodem.Even heel wat anders dan dat je gewend was.. 13 juli ben je als het goed is bij Rox en aS doe ze de groeten en feesten voor Roxanne d'r verjaardag.. Ze is nog maar 2weken weg maar het is erg stil hier in huis.. Big hUg

  • 07 Juli 2008 - 08:14

    H@y TIGER:

    Wat n prachtige PICtures! Ben benieuwd waar je nu bent..floating chilling jungling Enjoy Thay :-)
    huggie m@m;-)

  • 07 Juli 2008 - 13:14

    Soof:

    Hee Murl, waaaahh een Tijger! Fiew.. Vet stoer!! Geniet ook van dit deel van je reis! En enjoy the fullmoon-party, ik heb er goede verhalen over gehoord!
    :D Tot binnenkort! Kus!

  • 08 Juli 2008 - 14:42

    Rox En As:

    WOOOW! Wij gaan jou gewoon bijna zien! Yeeh!

    Die tijgerfoto ziet er wel heel spannend uit trouwens!

    Hoe is Chiang Mai?!
    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merle

2008: rondreis Feb: Nieuw zeeland (zuidereiland) Maart: Nieuw zeeland (noordereiland) April, Mei, Juni: Australië Juli: Thailand 2010: Stage 6 Februari Flying to Cape Town 11 Juni Terug naar Nederland 2017: vrijwilligerswerk 7 mei - Dar es Salaam 7 november - Kilimanjaro, Safari, Zanzibar (tips?) 25 november - Back home

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 39704

Voorgaande reizen:

07 Mei 2017 - 21 November 2017

HR Advisor - Tanzania

22 Februari 2010 - 08 Juni 2010

Juffen in Kaapstad

08 Februari 2008 - 31 Juli 2008

Backpacken in Nieuw Zeeland, Australië & Thailand

Landen bezocht: