Tijgers, thais eten en trekkingen - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Merle Heuvel - WaarBenJij.nu Tijgers, thais eten en trekkingen - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Merle Heuvel - WaarBenJij.nu

Tijgers, thais eten en trekkingen

Door: Merle

Blijf op de hoogte en volg Merle

10 Juli 2008 | Thailand, Chiang Mai

Sawadee ka!
Jaaa, ik ben al wat dichter in de buurt, 5 uren en nog maar een paar duizend kilometer weg! En over 3 weken alweer thuis, aaaah time flies! Ik ben nu in Chiang mai, een plaats noord thailand met heel veel jungle.

Thailand is echt super!! Heerlijk goedkoop dus 3x per dag uit eten, om de dag een massage, allemaal hippe touren doen, cocktails uit emmers drinken enzovoort! I'm loving it!! Wordt moeilijk weer wennen in Nederland zonder al dat lekkere eten wat je overal kan krijgen :)
Het is hier echt super warm, zweten als een gek maar helaas wel bewolkt. Hopelijk is het weer op de eilandjes straks wat lekkerder!

Tot nu toe heb ik een aantal tempels bezocht, naar de floating markets geweest (erg leuk zo'n drukke markt met allemaal bootjes en schreeuwende thaien), naar een tijgertempel geweest, een trekkingtocht van 3 dagen door de jungle gedaan wat echt super was en genoten van alle heerlijke dingen hier.

Te trekking was 3 dagen wandelen, zwemmen in super mooie rivieren onder watervallen, bambooraften, olifant rijden en heel veel lol!

Helaas is gister mijn tas gestolen dus van dit gedeelte ga ik jullie niet vervelen met foto's! Mijn telefoon zat er ook in dus bellen/smsen kan helaas niet meer. Smsjes kwamen trouwens heeeeeel vaak niet aan, dus sorry als ik niks terug heb gestuurd!

Geniet van het begin van de vakantie en tot snel! Ik ga vanavond naar phuket, relaxen on the islaaaands!

  • 11 Juli 2008 - 04:56

    Josc:

    lieverd! jezus gestolen? mooi kut! ik dacht al zoiets! anywayz ik ben blij als je weer thuis bent hahaha! vind het saai worden zo zonder jou! en cocktail uit emmer? neem een paar emmers mee voor je welcome back party hahahaha! kusje zoentje en pas op jezelf!

  • 11 Juli 2008 - 13:32

    Roxanne:

    Jaa die buckets met drank is zijn zo goed! Vorige keer mocht ik gewoon mn eigen maken. Hehe. Liters malibu erin natuurlijk (A) Onee dat is iets overdreven. As en ik en menig backpackers hebben er van genoten!

    Lief, heb zin om je te zien volgende week! Zijn As en ik gewoon de eersten! En of we dan hip zijn!

    Fullmoonparty 4 life!

    Dikke knuffel van ons!
    Veel plezier en Railay beach is een must!

  • 13 Juli 2008 - 09:07

    Molif@nt:

    n dikke knuffel van mammolif@nt;-).Geniet van de foolfullmoonparty en de bountystranden. Ik hoop als je terugkomt dat je cocos eindelijk ook eindeloos vindt.:-0 Chanel lijkt wel op die tijger op je foto..maar zij is niet gedrogeerd en t zit lekkerder op schoot.
    Schatje bye bey thai taai xxx me ;-)

  • 13 Juli 2008 - 09:50

    Cocogirll:

    He BACKpacky thanxxxy,r
    almost BACK:-) :-) :-)m@m

  • 13 Juli 2008 - 17:53

    Rox!:

    Lief!
    Ik begin je onderhand echt wel te missen hoor! Vond het echt leuk om je van de week even gesproken te hebben:) Toen leek je opeens heeel dichtbij!
    Weet je al wat meer over je tas? of is deze echt weg?! echt balen hoor! Maar dan laat ik je op deze manier wel even weten dat ik er super naar uit kijk om je weer te zien:)lief vriendinnetje van me!

    dikke kusss voor jou! en geniet nog maar even vollop!

  • 18 Juli 2008 - 08:14

    Soof:

    O jee, ook de mindere kanten van het backpackersbestaan meegemaakt! Stom zeg...
    Maar verder klinkt het allemaal weer super wat je doet, en ik las over kookcursus: lijkt me geweldig!! Super zeg..
    Tot binnenkort :D
    enjoy!
    kus!

  • 20 Juli 2008 - 11:09

    M@m:

    Nog maar 10 dagen...:-)
    ;-):-d :-p

  • 22 Juli 2008 - 12:23

    Je Ex-schoonzuster!!:

    o jee...je bent al bijna weer thuis! en nu pas ga ik een reactie schrijven! schande! heb wel bijna elke keer je verhalen gelezen...alleen op me stage was het niet zo'n goed plan om erop te reageren...wordt niet echt gewaardeerd denk ik!!!
    maar echt zooo gaaf he! ben echt stinkend jaloers mevrouwtje...ik heb nog heel wat in te halen, wil ik net zoveel als jij van de wereld zien...potverdikkie! gelukkig ga ik volgend jaar april naar Hong Kong..woehoe! toch nog iets om naar uit te kijken!
    he meis, geniet er nog even van, het is jammer genoeg altijd sneller voorbij dan je wil he haha! en ik bel je als je weer in het oude vertrouwde kikkerlandje bent... en we willen juist foto's zien!!! dus opzoeken die tas haha!

    xje

  • 23 Juli 2008 - 17:31

    Rox:

    Lief ik tel de dagen af totdat ik je weer kan zien:D kijk er u al naar uit!!

    hele dikke kuss voor jouw!

    en geniet nog even van je laatste weekje:)

  • 24 Juli 2008 - 18:58

    M@m:

    moppienogeffe:-p
    FIJnelaatsteDAAGjes;-)
    waooow heerlijk om je te zien:-) GOOD FLIGHT XXX

  • 27 Juli 2008 - 08:50

    HoneyBACK:

    KAN BIJNA NIET WACHTEN TOT HET WOENSDAG IS!!!!
    Je backpack en SCHATkist vol belevenissen & ervaringen & avonturen neem je mee! Die is nu zwaar!:-p THUIS kan je m openen en met ons delen...HEERLIJK;-0
    tot supersnellschatje
    kusskuzz mamsie :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merle

2008: rondreis Feb: Nieuw zeeland (zuidereiland) Maart: Nieuw zeeland (noordereiland) April, Mei, Juni: Australië Juli: Thailand 2010: Stage 6 Februari Flying to Cape Town 11 Juni Terug naar Nederland 2017: vrijwilligerswerk 7 mei - Dar es Salaam 7 november - Kilimanjaro, Safari, Zanzibar (tips?) 25 november - Back home

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 39703

Voorgaande reizen:

07 Mei 2017 - 21 November 2017

HR Advisor - Tanzania

22 Februari 2010 - 08 Juni 2010

Juffen in Kaapstad

08 Februari 2008 - 31 Juli 2008

Backpacken in Nieuw Zeeland, Australië & Thailand

Landen bezocht: