Long time ago.. - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Merle Heuvel - WaarBenJij.nu Long time ago.. - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Merle Heuvel - WaarBenJij.nu

Long time ago..

Door: Merle

Blijf op de hoogte en volg Merle

25 Mei 2008 | Australië, Rainbow Beach

Heeee!
Dat lijkt echt alweer eeuwen geleden zeg, dat ik dat getyped heb! Alles gaat veel te snel hier, nog maar 6 weekjes Australie.. Echt heel erg raar, denk dat ik maar gewoon blijf hier!(Oeee, maak ik jullie al bang? Nee, don't worry, al zou ik het wel willen).. Maargoed, tijd om werk te zoeken dus!
Ik zit nu een rainbow beach, een gehucht zonder bereik! Voel me dus een beetje contactloos..

In ieder geval, sinds Brisbane is Rox weg.. Wel heel erg raar hoor! We hebben het echt super samen gehad. In Brisbane 2 Nederlandse jongens ontmoet waar ik nu verder mee reis! Ook echt super gezellig :D In brisbane niet heel erg veel gedaan, doorgegaan naar Noosa, waar we op een kanotocht zijn geweest. Super leuk! Bushcamp, 46 km kanoen en 16 km wandelen. Heel sportief! Wel echt een super leuke tijd gehad.
Ook naar de Australian zoo geweest (die van steve irwin) Koala's en kangaroos ge-aait, krokodillen shows gezien, olifanten gevoerd enz. Super!
In Noosa een relaxte tijd gehad en toen door naar hier om op Fraser island te gaan jeep rijden! Suuuuuper leuk, hele gezellige groep. Veel mooie dingen gezien en een guuuuun (dozen goedkope wijn) time gehad.

Ga nu paardrijden, ben benieuwd of ik er niet vanaf hobbel. Ik ga weer proberen of het bellen ergens wat beter kan, vind het wel leuk om jullie weer eens te spreken.
Dikke kus voor jullie!

• 24 Mei 2008 - 08:00

BGK:

Mooi Merle. Blijf genieten, maak je niet druk om ons.
    Have fun, take care of the boys, be brave!!!!!

• 24 Mei 2008 - 11:49

Tante Truus:

Vandaar dat ik je voicemail kreeg, je hebt geen bereik:-( Voorzichtig met paardrijden..neem maar zo'n rustige oude knol, want van zo'n volbloedarabier is tanteTruus ook afgevallen! Paardrijden is moeilijk hoor;-) xxx HUGdeDuc.

• 28 Mei 2008 - 09:49

Gea:

Hej Merle!
    Wow, 46 km kanoen > spierpijn?! ;)
    En verder je reisgezelschap 'erg gezellig'? Dat klinkt verdacht :)
    Nou heel veel plezier nog!!! We zullen zaterdag op je toosten
    xx

• 30 Mei 2008 - 17:42

Josc:

nieuwe lovaaa? haha! ik probeerde je te bellen maar je had indeed je voicemail aan! mis je muppet! heb je erg veel te vertellen! kusjee

• 03 Juni 2008 - 11:33

Kangoeroemoe:

ff n knufHug;-)from me:-) liedje: op n kangeroeeilandwaarjekangeroe'svind,zoektnkangeroemoedernaarhaarkangeroekind én laatdeleeuwnietinz'nhempiestaan:-)

• 04 Juni 2008 - 19:23

Roxanne!:

Liefie!

Had je genoten van het lekkere ijsje? Was wel jaloers hoor toen ik het s'ochtends las:D Dat ijs is zooo lekker!!

hoe gaat het verder met je? Nog veel leuke dingen gezien?
    waar zit je nu mop? al aan het werk, of gaat het dat toch maar niet worden;)

nou denk aan je lief!
    zal je binnenkort weer even een uitgebreide mail sturen, met alle leuk info!

kussjee voor me sgat:D

• 06 Juni 2008 - 11:02

Marieke:

He Merle de tijd gaat hard daar!! Alweer 24 juni.....Wat een mooie foto's en wat een ervaringen. Je ziet er goed uit op de foto's enne geniet er nog even van......Liefs "tante" Marieke

• 06 Juni 2008 - 18:20

K2: