Kijk uit maloot, een kokosnoot! - Reisverslag uit Hoogland, Nederland van Merle Heuvel - WaarBenJij.nu Kijk uit maloot, een kokosnoot! - Reisverslag uit Hoogland, Nederland van Merle Heuvel - WaarBenJij.nu

Kijk uit maloot, een kokosnoot!

Door: Merle

Blijf op de hoogte en volg Merle

01 Augustus 2008 | Nederland, Hoogland

Jaaaaaa, ze is terug!!
Na 6 maanden, die serieus echt zijn omgevlogen zit ze gewoon weer achter dr computertje op de lakenkoperstraat.. Net of ze nooit weg is geweest! Nouja, daar teveel herinneringen voor hoor. Wat heb ik veel meegemaakt zeg :D
En toch, heel normaal om weer hier te zijn, alsof er niks veranderd is!

Het meeste hebben jullie natuurlijk allemaal al wel gehoord. De laatste tijd werden mn berichtjes iets korter en minder vaak, ik was ook zoooo druk! Bedankt voor alle lieve berichtjes enzovoort en sorry als ik niet al te veel van me heb laten horen! Ik beloof dat ik jullie vanaf nu weer ga stalken.

De laatste weekjes thailand waren ook nog top. In Railey heb ik een paar daagjes in een bungalowtje op een prachtig strand geslapen, het water was suuuuperblauw en gewoon warm. Vanuit daar veel gesnorkeld en prachtige eilanden gezien, echt niet normaal zo mooi daar! Ook nog leo gezocht op Kophiphi (van de beach..). Helaas niet gevonden.

Vandaaruit met allemaal leuke local disco bussen naar het weeshuis van as en rox, echt leuk om te zien al die kleine thaitjes! Met as & rox door gegaan naar koh samui, daar gewoon lekker genoten. Scootertjes gehuurd om het eiland rond te crossen, leuk watervalletje gezien. Toen was het eindelijk tijd voor de fullmoonparty! Ondanks het weer een super feest. Echt helemaal los met de andere 20000000 toeristen en 3000000 buckets :)

Daarna met een jongen die we op de boot naar de fullmoon hadden leren kennen doorgereist. (ja een hele goede ontmoetingsplek) Nog een keer scootertjes gehuurd, big buddha bekeken en naar een barretje op een hoge berg, met een prachtig view!
Naar een 'onbewoonbaar eiland' echt zo mooi, tussen 40 eilandjes/slapen op t strand/apen die overal rondlopen/kokosnoten drinken enzovoort! Heeeeeerlijk.

Kortom een topeinde! Nog even snorkelen bij ko tao, helaas zat het weer daar niet echt mee, shoppen in bangkok en toen was het alweer tijd om terug te gaan! Time flieeeees, maar heerlijk om iedereen weer lekker te kunnen zien en knuffelen :D:D

• 02 Augustus 2008 - 10:19

Welcome BACKhometHUI:

HEERLIJK jij bent weer thuis!:-Dlekker lachen en veeeeeel verhalen en bijpraten TALKietalk;-)
    Lennart:-) Kees;-) Mieke:-P

Merle

2008: rondreis Feb: Nieuw zeeland (zuidereiland) Maart: Nieuw zeeland (noordereiland) April, Mei, Juni: Australië Juli: Thailand 2010: Stage 6 Februari Flying to Cape Town 11 Juni Terug naar Nederland 2017: vrijwilligerswerk 7 mei - Dar es Salaam 7 november - Kilimanjaro, Safari, Zanzibar (tips?) 25 november - Back home

Actief sinds 23 Juli 2012