Surfin Australia - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Merle Heuvel - WaarBenJij.nu Surfin Australia - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Merle Heuvel - WaarBenJij.nu

Surfin Australia

Door: Merle

Blijf op de hoogte en volg Merle

02 Mei 2008 | Australië, Byron Bay

Oeee, life is wonderfull! Helemaal nu de zon weer is gaan schijnen :D Heerlijk, geeft gelijk een hele andere sfeer!

We hebben het echt super leuk gehad in Sydney, hadden een leuke groep mensen in het hostel waar we veel mee gedaan hebben. We zijn naar de bios geweest ( Als Forgetting Sarah Marshall ook in Nederland draait, go for it!!) We hebben veel gewinkeld, surfers het goede voorbeeld zien geven, een persoonlijkheidstest gedaan (ik heb heeeeel veel talenten ;)) De blue mountains waren vooral erg gezellig aangezien het weer te slecht was om iets te zien.

Daarna zijn we omhoog gegaan met een mojosurf kamp. Het was echt te geweldig voor woorden :D Het weer was perfect, we hadden een super gezellige groep, de golven waren precies goed en we bakte er nog best wel iets van ook!! Aan het einde van de dag kon ik gewoon bijna elke keer blijven staan. 's avonds een erg gezellig kampvuur feestje gehad (die surfinstructeurs sporen echt niet) waardoor het de volgende dag iets zwaarder was. Tandemsurf geprobeerd met een van de instructeurs, erg moeilijk maar erg grappig! We pakte ook echt een huuuuuge golf, toen voelde ik echt hoe het moest, zo stoer!

Nu zijn we in Byron bay, een soort surfplekje. Heel erg leuk plekje, iedereen is echt relaxed je hebt leuke winkeltjes/cafetjes en het strand is heerlijk. We zijn een dagje naar Nimbin geweest, echt een hippie plekje. Elke minuut krijg je drugs aangeboden en echt alles is in hippiestijl. Helaas gaan we vanavond alweer door naar Brisbane, vanaf daar moet Rox alweer naar huis :(

Hoe was konningendag daar?

  • 02 Mei 2008 - 06:02

    Josc!:

    tjik! klinkt echt te goed! heb je een lekkere jonko gesmookt? lana en ik wel op koninginnedag whahahaha! koninginnedag was master maar laan en ik zijn elkaar kwijt geraakt hahaha! te erg! dus was al weer vroeg thuis(A)! ow ja en ik heb nog met een hele mooie jongen gedanst in de rij voor de wc! haha! maaruhmmmmm heb je al een lekkere surfdude aan de haak geslagen;-)? ik had het wel geweten! voor de rest hier niet echt iets bijzonders! boerenmaandag was lekkel, koninginnedag enzovoort! maar ik mis jouuuuuuuu:D! en rox en ik gaan lekker naar satc the movie;)! haha! kusje! hou van jeeee!

  • 02 Mei 2008 - 10:34

    Esmeralda:

    haai meis, hoe gaat het!? Jullie genieten echt volop lees ik wel weer.. het surfen was ook heel erg leuk hoorde ik van rox?! Heb je al btje zin om alleen door te trekken..zal wel raar zijn, maar je maakt vast nog veel leuke dingen mee?! nou geniet er nog ff van..kuss

  • 02 Mei 2008 - 13:39

    Roxanne:

    Woooow dat klinkt echt retestoer! Surfchicks als een malle..
    Koninginnedag was keihard bikkelen voor mij, stond (voor de verandering) binnen, maar moest wel keihard werken. Was verder wel bergen gezellig!
    Sowieso dat Josc en ik naar satc gaan. Haha, als we een meeting hebben in Thailand geef ik je wel een korte samenvatting. Of misschien draait ie wel in Thailand ga ik gewoon nog een keer ;)
    With love!

  • 02 Mei 2008 - 14:03

    BrisbaneBabe:

    Kan je thuis Bob je surfkunsten vertonen.
    Fijn dat jullie daar ook zo genoten:-0
    Nu nog lekker samen alles in en om Brisbane ontdekken;-0 veel FUN KUZZZM@M

  • 02 Mei 2008 - 22:21

    Tessa:

    Hey lief!

    wat leuk surfen!dat lijkt mij ook zo leuk om een keer te doen,ben blij dat et nog steeds goed gaat,ik kan wel begrijpen dat het jammer is dat Rox bijna weg gaat!..maarja zelfstandig verder gaan is ook een ervaring,weet zeker dat je wel een reisgenootje ontmoet!

    vind alleen wel jammer dat je niet tegelijk met Rox weer thuis komt!:(

    mja jij kan nog lekker gaan genieten van Thailand,en alles wat je daar gaat meemaken!

    ik wil je snel weer een xtje gezellig spreken hoor:D

    XXX Tessa

  • 03 Mei 2008 - 12:28

    Barba Rianne:

    meeeeeeeer!!!
    wat een leuke verhalen :D en dat surfen! te vet joh!! :D ik wil ook zoooo graag leren surfen, wie weet, misschien deze zomer! het is nog altijd niet zeker waar maud en ik heen gaan, maar hoop dat er nog iets leuks uit komt :)
    echt jammer dat rox alweer bijna naar huis moet :( zal wel even wennen zijn dan! maar er zijn natuurlijk zat andere hotte backpackers die wel met je mee reizen :D
    ben heeel benieuwd wat je van thailand gaat vinden!! maar daarvoor sms ik je nog wel even :D ik ben nu mn moeder aan het overhalen of zij niet met me mee naar thailand wil haha
    nou dag pop! travelse!
    heeel veel liefs! xx

  • 03 Mei 2008 - 20:42

    Mieke:

    Hé die Merle !! Wat een geweldige verhalen weer zeg !! En die foto's... zo fantastisch om te zien !! Het gaat weer helemaal kriebelen ! Red je het nog ? Mis je ons niet? Koninginnedag was weer gezellig; het is bij ons vooral scoren op de Vrij Markt smorgens vroeg ! En dat is goed geslaagd !
    In het oranje en flink afdingen. Veel spannender is het niet geworden.
    Verder is het heerlijk weer hier !
    Geniet lekker van alles daar !
    Doen wij het hier !!
    Groetjes je grote zus Mieke !!!

  • 12 Mei 2008 - 18:52

    Jan En Wilma:

    Na een tijdje ertussenuit geweest, weer even een update gelezen van al je verhalen, echt super joh, heeel veel fun met de aussies

  • 13 Mei 2008 - 19:29

    Schattie:

    Thanxx voor je mail & voices bigHUGS;-)mam

  • 14 Mei 2008 - 09:58

    Jossccccccc:

    baby! vond je berichtje leukkk!!! hier is het prachtig weer! zit je al lekker aan de jointjes;)?hehehehe! gewoon doen maakt t uit! blijf je alleen maar langer in dat prachtige land;)hahaha! x zoen mis u!

  • 16 Mei 2008 - 14:37

    Marielle:

    Chickiee! We gaan wel meeten hoor! Dat eis ik! Maar vertel eerst even hoe het je afgaat zonder je reismaatje... Ik heb haar overigens nog niet gesignaleerd in Hoogland of omstreken, misschien nog aan het acclimatiseren?? Kusjeee

  • 17 Mei 2008 - 09:00

    M@m:

    Lief ben benieuwd naar je nieuwe:-) belevenissen!! en doe geen things die ik ook niet zou doen! kussauss-see;-)x x x

  • 17 Mei 2008 - 09:36

    PrinsWillem:

    Veel FUN op het zandeiland en in the big ZOO:-) lekker laten rijden**in de jeep:-)dag schatje hou vanje x x x

  • 17 Mei 2008 - 09:47

    HaremJanSmit:

    De vrijdagavond op het DORPSFeest is het volendamse-avond(met Nick&Simon)kan je je klederdracht weer aan met TEUT:-)en de EK-gekte begint ook al,maar geniet jij maar van de koala's&kangeroes HUGgies M@m

  • 23 Mei 2008 - 13:28

    Rox:

    LIEF! Wat doe je allemaal ;)

    Ik vind het tijd voor weer een nieuw bericht :)

    En inderdaad, sowieso met dorpsfeest weer in klederdracht. Hihi.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merle

2008: rondreis Feb: Nieuw zeeland (zuidereiland) Maart: Nieuw zeeland (noordereiland) April, Mei, Juni: Australië Juli: Thailand 2010: Stage 6 Februari Flying to Cape Town 11 Juni Terug naar Nederland 2017: vrijwilligerswerk 7 mei - Dar es Salaam 7 november - Kilimanjaro, Safari, Zanzibar (tips?) 25 november - Back home

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 39707

Voorgaande reizen:

07 Mei 2017 - 21 November 2017

HR Advisor - Tanzania

22 Februari 2010 - 08 Juni 2010

Juffen in Kaapstad

08 Februari 2008 - 31 Juli 2008

Backpacken in Nieuw Zeeland, Australië & Thailand

Landen bezocht: