Speechless - Reisverslag uit Sydney, Australië van Merle Heuvel - WaarBenJij.nu Speechless - Reisverslag uit Sydney, Australië van Merle Heuvel - WaarBenJij.nu

Speechless

Door: Merle

Blijf op de hoogte en volg Merle

22 April 2008 | Australië, Sydney

G'day mates,
Ik ben eigenlijk niet echt in een praatbui, toch maar even babbellen tegen mijn dutchies, aangezien het regent rox aan het wassen is enz. leek het me wel een goed moment.

Ik ben niet langer meer zo ontzettend contactloos, heb een australisch nummer: +61449986177 Dus als jullie het echt even niet meer aankunnen zonder mij, bel gerust ;) Smsen kan ook, ook nog wel op mn nederlandse trouwens!

Sydney is ook echt een heerlijke stad! We vermaken ons goed hier, hebben het kakkerlakkenhostel maar verlaten, zitten er nu in een waar er gister trouwens eentje op mijn schouder viel.. Errug fijn. Maar wel een hele gezellige!

Eigenlijk hebben we tot nu toe hier nog niet heel erg veel spannends uitgespookt. Wel een hele leuke tijd gehad, sydney ontdekt / geshopt / themafeestje gehad / uitgaansleven verkent blablabla.

Morgen gaan we met een aantal mensen uit 't hostel naar de blue mountains, schijnt erg mooi te zijn dus wordt vast een leuk dagje. Vrijdag gaan rox en ik een surftrip doen. Eeeerg veel zin in! Hopen dat het weer iets beter is als nu en ik een beetje op het bord kan blijven staan..

Hoe is alles daar? Ik mis een beetje de spannende verhalen/slap geouwehoer & roddels hoor! Vind jullie mails enz nog steeds heerlijk om te lezen, thnx! Wij gaan nu maar weer verder met dingen die beter zijn als achter een computer zitten typen, see ya!

  • 22 April 2008 - 07:43

    $ydn%ySch@tje:

    EnJoY the bleu-Mountains, en vertrouw vrijdag opje SURFervaring van vroeger;-) en je daamFOKkennis! much PLEASURE:-)xxxm@m

  • 23 April 2008 - 06:46

    Josc:

    ik had traantjes toen ik jouw mail las! vandaag gaan huub en claire trouwen he van gouden kooi whahaha! ik moet zo naar ede toe met wouter voor school:S! maar we gaan high tea houden in de trein! stom dat je er niet bent met koninginnedag man! nou meis ik hou van je xxxx

  • 23 April 2008 - 07:45

    Gea:

    Hej Merle!
    Nog steeds leuk je verhalen te lezen!
    Geniet ff volop in Australie! Veel plezier.
    xx

  • 29 April 2008 - 08:07

    Gulsah:

    MERLE ! Wat leuk, een reactie van jou! Ik dacht dat die kans wel erg klein zou zijn, nu dat je zo lekker druk bent met fantastische dingen doen! De foto's zijn super! Hier alles goed, we beginnen aardig te wennen aan Vathorst (veel zwangere vrouwen en kinderwagens!:)) en het huisje is al zo goed als ingericht, we hebben alleen nog niet kunnen besluiten wat we doen met de raambekleding.. erg he.. MERLE, Wanneer kom je terug?> Dan willen we natuurlijk een keer alles live horen!

    Nu nog even volop genieten!

    Een dikke kus,

    Gulsah

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merle

2008: rondreis Feb: Nieuw zeeland (zuidereiland) Maart: Nieuw zeeland (noordereiland) April, Mei, Juni: Australië Juli: Thailand 2010: Stage 6 Februari Flying to Cape Town 11 Juni Terug naar Nederland 2017: vrijwilligerswerk 7 mei - Dar es Salaam 7 november - Kilimanjaro, Safari, Zanzibar (tips?) 25 november - Back home

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 39698

Voorgaande reizen:

07 Mei 2017 - 21 November 2017

HR Advisor - Tanzania

22 Februari 2010 - 08 Juni 2010

Juffen in Kaapstad

08 Februari 2008 - 31 Juli 2008

Backpacken in Nieuw Zeeland, Australië & Thailand

Landen bezocht: