Aussie get ready - Reisverslag uit Sydney, Australië van Merle Heuvel - WaarBenJij.nu Aussie get ready - Reisverslag uit Sydney, Australië van Merle Heuvel - WaarBenJij.nu

Aussie get ready

Door: Merle

Blijf op de hoogte en volg Merle

16 April 2008 | Australië, Sydney

Hiiiiiiiii,
Jaaa, we zijn alweer veilig geland en gessetteld in Australie!!

Onooo, nog maar 3 minuten left..

Oke ik moet nu goed worden in samenvattingen maken. Nieuw zeeland veilig verlaten, nog heel erg gezellig uit eten geweest. Echt een super tijd gehad daar, ga het nog missen!

Nu in Australie! Ook al super hier, we hebben een tour gedaan over de great ocean road, koala's en kangaroes gezien!

Nu met een duitse jongen op naar sydney..

UPDATE

Oke, dat was kort! Iig, Australie gaat dus ook alweer super snel.. We vermaken ons primaaa hier, helaas moet rox alweer bijna naar huis! Ga dr stiekem wel missen hoor.

We hebben in Melbourne echt een super tijd gehad, leuk hostel waar veel georganiseerd werd: Bingo (hip he?), Champagne avond, massage, pannekoeken enz. Daar ook een stel leuke Ieren ontmoet, echt die sporen niet hoor! Uitgaansleven van Melbourne goed ontdekt, heerlijk daar! Mooie club met midget man op de bar (Erg grappig met 2 lange nederlandse meiden ernaast (A)), in het casino geweest blabla!

De great ocean roadtour was echt fantastisch. Super raar om gewoon koala's in een boom te zien hangen langs de weg, kangaroos rond te zien huppelen in een bos, emu's die je luch van de tafel af eten en pinquins van 50 cm uit het water. 12 apostels bij sunset gezien, echt net een postcard zooo mooi!

Lekker in de zee gezwommen, bijna verdronken in de golven, rough! :D Verder vooral melbourne ontdekt, wat een stad!! Zoooveel mooie gebouwen en een heerlijk sfeertje! In de grootste cathedral van Australie geweest, daar was eigenlijk een bruiloft aan de gang nieeemand mocht naar binnen maar zo'n security mannetje liet ons er wel even door om te kijken. Te stoer :D Echt een soort paus figuur die in de massive kerk stond te praten, heeeel mooi!

Naar een football wedstrijd geweest, wat echt top was!! We waren met 2 die hard collingwood supporters, dus hard gejuiched, liedjes geleerd, de regels eindelijk begrepen enz! Super mooi sation, rond! (Bijna net zo mooi als de arena:))

Nu zijn we uiteindelijk in Sydney aangekomen, de lift ging helaas niet echt door.. Maar met de bus was ook prima te doen. We zitten nu echt in een stinkend hostel, klein maar wel met huisdieren: kakkerlakken. Erg gezellig..
Zien jullie ons al staan naast het opera house! Nu echt het idee dat ik aan de andere kant van de wereld ben..

Geniet daar van het terrasje weer, hier regent het! Xx

• 11 April 2008 - 13:58

Marieke:

hahaha kort maar krachtig! :)

Snel weer een x bellen scheet!
    En k stuur jou en rox dit weekend nog even een mailtje!!

Dikke kus

• 13 April 2008 - 09:53

M@m:

lief je msn&sms met opa&oma50:-).Fijn zo'n VAN-drive naar Sydney ! Hope you see more kangaroes&koalas&allotherAUSSIEs;-)

• 17 April 2008 - 04:48

Josc:

mer! wat heb jij met duitse mannen;)hahaha! ik hoop dat jouw centjes nog niet op zijn want ik verwacht je nog niet thuis whahahahahhaa(A)! zou je in Thailand nog wat spulletjes voor mij willen mee nemen? kusjeeeee!

• 19 April 2008 - 10:48

Roxanne:

Whaaaa huisdieren.. Heerlijk. Ahum.
    Inmiddels is het weer hier ook alweer een beetje minder. Echt op het terrasje met een goed glas wijn doen we wel in Thailand ;) Moeten echt even zorgen dat we daar iets mee kunnen regelen. Lijkt me wel gezellig. Mailen/bellen/smsen doen we daar wel even over!
    Vanavond karaoke, jammer dat we jou zangtalent moeten missen ;)
    Veel plezier en geniet nog even van Rox om je heen! (L)
    X

• 20 April 2008 - 07:44

Josc@rox:

rose/wijn is niet te pruimen in thailand, hou het maar gewoon bij leo bier! 1 biertje en je valt al om hehe! x