Voorbereidingen - Reisverslag uit Hoogland, Nederland van Merle Heuvel - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Hoogland, Nederland van Merle Heuvel - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Merle

Blijf op de hoogte en volg Merle

17 December 2007 | Nederland, Hoogland

Jaa, het komt nu wel heeel erg dichtbij! Ik begin nu zelfs al een weblog, de tijd begint voor mijn gevoel ook al te tikken..

Nog 52 dagen, drukke dagen. Kerst, O&N, Feestjes, Carnaval en natuurlijk hard werken om nog een beetje rijker te worden.

De kriebels ga ik al wel een beetje voelen, het paspoort is er, de tickets zijn betaald, mijn visum is rond. En toch moet er ook nog zooooveel gebeuren. Ik heb nog geen tas, schoenen, verzekering, duidelijk plan, creditcard o.i.d., enzovoort. Maar de weblog is er, ik ben dus al een stukje verder.

Dus, ik ga nu maar weer verder met dingen uitstellen die ik eigenlijk moet doen.. Ik denk dat het wel goed komt :)

Vanaf vlak voordat ik wegga (wat dus nog wel eventjes duurt) ga ik jullie proberen op de hoogte te houden! Hopelijk voor jullie leuk om te lezen, en zo heb ik zelf een leuk dagboek voor later!

Liefs..

  • 21 December 2007 - 11:09

    Je Reisgenootje!:

    Lief!!

    Aan mij de eer om je eerste berichtje te plaatsen!

    Leuk je site!Dat ga ik binnekort ook maar even doen denk ik zo..

    Precies zoals je beschrijft is het! We hebben de belangrijkste dingen rond. Ticket, visum en paspoort! Maar nu de rest nog:D

    Het gaat helemaal goed komen met ons!

    Dikke kus voor me lieverd:)

  • 24 Januari 2008 - 13:08

    Kim:

    Ik ga jou missen! Daarna gaan we los!
    Dikke kus

  • 04 Februari 2008 - 11:49

    Marieke:

    Joeehooee lief kind,
    Nouu laatste weekje he =(
    Ga je missen! Letten jullie wel btje op elkaar??=) Nouu we gaan nog ff genieten van carnaval he! =P

    Dikke kus

  • 06 Februari 2008 - 08:20

    Josc Wiffie:

    heey beffie! wat ga ik je ontzettend missen daaro:(! dammnnn! en nu ga je al bijna weg! kan ik niet meer kroelen met mijn moppie! maar vrijdag kom ik je sowieso uitzwaaien en lekker samen brullen! hou je ons op de hoogte met je prachtige verhalen? xxxxxx

  • 06 Februari 2008 - 11:45

    Roxanne:

    Ik doe je nu al missen :(
    Maar de fantastische ervaring kan ik je natuurlijk niet ontnemen, en daarom dwing ik je niet hier te blijven, maar wil ik je alleen maar ontzettend veel plezier wensen, samen met Rox natuurlijk!!

    En 13 juli gaan we met zn drieen los in Phuket! Want dan gaan we mn 20ste verjaardag eens even goed vieren. Hehe!

    Enjoy. Have fun. En al het goeds!

    Allerliefste dikke kus.

  • 06 Februari 2008 - 11:59

    Gea:

    Hej Merle!
    Heb je carnaval overleeft? Nog even één groot feest voor je vertrekt? Ik wens je heel veel plezier. En ik weet zeker dat je het leuk gaat hebben (ik spreek uit mijn ervaringen tot nu toe ;) )! Ik ben benieuwd naar al je verhalen!
    XX

  • 06 Februari 2008 - 13:16

    Debby:

    Een te gave tijd gewenst Merle en de site vind ik een top idee!Hele dikke afscheidsknuffel voor nu.

  • 06 Februari 2008 - 14:58

    Suus:

    Hey Merle,

    Wat ontzettend gaaf zeg! Ontzettend veel plezier en ik houd je site in de gaten.

    Veel liefs van je nicht

  • 06 Februari 2008 - 14:59

    Tessa:

    Ik ga je missen lieverd!!

  • 06 Februari 2008 - 15:44

    Lieset:

    Hee Merle! Wat een verrassing, ik wist van niks! Heel veel plezier daar en geniet van alles! Knuffel van je nicht! Lieset

  • 07 Februari 2008 - 09:48

    Nicole:

    Hee Merle..
    Heeel veel plezier:D! Geniet ervan..
    x

  • 07 Februari 2008 - 13:16

    Soof:

    Hee Murl! Thanx voor de mail! Heel veel plezier, ga ervan genieten!! Carnaval was top!
    Benieuwd naar je eerste verhaal op deze site! :D
    Kus!

  • 07 Februari 2008 - 22:53

    Kim:

    Lieverd! Succes morgen met je vlucht! Ik ga je site bijhouden! Wil al je mooie verhalen lezen. Ga je missen kind!
    Dikke Kus Kim

  • 08 Februari 2008 - 09:10

    Tes:

    Lieve zus!!
    heel veel plezier!geniet ervan!
    je bent nu vast ergens in de lucht en op weg naar een aantal supermaanden:D
    ik ga je site heel goed in de gaten houden! zodat ik alle ins en outs kan volgen van jullie avontuur aan de andere kant van de wereld!!!
    heeel veel plezier!
    ben trots op mijn grote zus
    kuss

  • 11 Februari 2008 - 07:52

    K2:

    Jullie zijn er, met tas en al. Mooi alles te volgen. Have fun, take care, kissis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merle

2008: rondreis Feb: Nieuw zeeland (zuidereiland) Maart: Nieuw zeeland (noordereiland) April, Mei, Juni: Australië Juli: Thailand 2010: Stage 6 Februari Flying to Cape Town 11 Juni Terug naar Nederland 2017: vrijwilligerswerk 7 mei - Dar es Salaam 7 november - Kilimanjaro, Safari, Zanzibar (tips?) 25 november - Back home

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 39706

Voorgaande reizen:

07 Mei 2017 - 21 November 2017

HR Advisor - Tanzania

22 Februari 2010 - 08 Juni 2010

Juffen in Kaapstad

08 Februari 2008 - 31 Juli 2008

Backpacken in Nieuw Zeeland, Australië & Thailand

Landen bezocht: