Kohn-hie-chie-whah! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Merle Heuvel - WaarBenJij.nu Kohn-hie-chie-whah! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Merle Heuvel - WaarBenJij.nu

Kohn-hie-chie-whah!

Door: Merle

Blijf op de hoogte en volg Merle

09 Februari 2008 | Australië, Sydney

Dag allemaal!
Super leuk al jullie berichtjes! Wordt helemaal blij als ik ze lees..
Even een heel snel berichtje, zwetend vanuit singapore!
Wil even laten weten dat alles goed gaat, we hebben al aardig wat 'vliegstress' gehad.. Eerste vliegtuig gecanceld, tweede vliegtuig 5 min. voor inchecktijd inchecken (terwijl iedereen al aan het boarden was)..
Vandaar dat we nu ook maar weer snel gaan boarden aangezien we wel graag door willen naar sydney!
Nou dikke kussen voor jullie allemaal :)

UPDATE VANUIT SYDNEY!
Jaja, we zijn weer het vliegtuig uit.. EN HOE! Mijn tas is natuurlijkkkk kwijt gemaakt door die stomme londenaren! Haha, de reis zou ook niet gewoon goed gaan :S Dat was echt wel super balen.. Nu ga ik er maar vanuit dat hij morgen met de volgende vlucht meekomt en anders heb ik een goede reden om hier te shoppe till ik ga droppe!
We voelen ons nu wel echte backpackers, op een stoeltje op het vliegveld.. haha! Ik ga me maar aanpassen aan de tijd hier (23.30) en proberen wat te slapen,

Kusje van deze ramptoerist!

  • 09 Februari 2008 - 13:35

    Marielle:

    Murl! Gaat lekker meteen :-( Maar jou kennende laat je je niet uit de weg slaan! Volgens mij moet t vanaf nu dan allemaal vlekkenloos gaan :-)
    Have fun!! En succes met de jetlag!
    Liefs, Mar.

  • 09 Februari 2008 - 13:37

    Rectificatie:

    Oh ik bedoel natuurlijk uit t veld slaan.. Wat een bizarre woordcombinatie had ik ervan gemaakt hihi! Kusjes

  • 10 Februari 2008 - 09:34

    Roxanne:

    Mn tas is gejat,
    Mn tas is gejat,
    Oh wat een vervelend gevoel is dat!
    :(

    Scheetje. Hoe kan dat nou? Mooi balen. Hopelijk is de tas inmiddels meegekomen met de volgende vlucht. Zou toch wel erg goed uitkomen, lijkt mij.
    Ik ben aan het duimen :D

    Liefs.

  • 10 Februari 2008 - 17:25

    Eva:

    schat!
    het gaat niet helemaal van harte!wat kut he!is je tas er nu wel...:Sik hoop het voor je!heb je wel een goede rede om te shoppen maar dan nog!
    schat kijk uit en doe voorzichtig!ik mis je!
    dikke kus!!!!!!

  • 11 Februari 2008 - 07:53

    K2:

    Eindbestemming bereikt! En hoe? Je leert er veel van. Have fun, take care, kissis

  • 11 Februari 2008 - 09:19

    Marieke:

    Lieve Murl, *HOOOII MEID!*

    Jeeeeeeeezus, wat stom van je tas!!
    Egt super raar man! Heb je m nu wel?
    hahah jullie vlucht ging lekker dus =P
    Hoop dat verder alles goed gaat met jullie!

    Geniet ervan lieverd,

    Dikke kus!

  • 11 Februari 2008 - 15:45

    AnTOOnia:

    Hee SUNshine
    super Lief briefje op de spiegel ;=)
    enjoy This day 12-2.....van Harte met je broertje. X

  • 13 Februari 2008 - 09:14

    Josceposc:

    haaay schatje! ooow jee dat is niet goed he! dan maar shoppen dat kan je toch geweldig goed;)! hier zijn nog geen spannende dingen gebeurd! behalve een dronken man die door de politie werd opgehaald om half zeven savonds:)toppertje! heb me kapot gelachen! hebben jullie al lekker op het strand gelegen of al echt aan de barre tocht begonnen? nou wijfie ik zit nu op school (buiten is het klote weer) en ik ga nog even wat voor mijn project aan thailand doen! ik hou je op de hoogte van alle roddels haha!
    dikke kus!

    ps: al een nieuwe heath ledger gespot? ik wel maar nog net geen 50 whahaha;)!

  • 13 Februari 2008 - 09:16

    Josc:

    ooow jaa! WAAR BLIJFT DIE FOTO IN BIKINIIII!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merle

2008: rondreis Feb: Nieuw zeeland (zuidereiland) Maart: Nieuw zeeland (noordereiland) April, Mei, Juni: Australië Juli: Thailand 2010: Stage 6 Februari Flying to Cape Town 11 Juni Terug naar Nederland 2017: vrijwilligerswerk 7 mei - Dar es Salaam 7 november - Kilimanjaro, Safari, Zanzibar (tips?) 25 november - Back home

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 39702

Voorgaande reizen:

07 Mei 2017 - 21 November 2017

HR Advisor - Tanzania

22 Februari 2010 - 08 Juni 2010

Juffen in Kaapstad

08 Februari 2008 - 31 Juli 2008

Backpacken in Nieuw Zeeland, Australië & Thailand

Landen bezocht: