Roadtrip continues - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Merle Heuvel - WaarBenJij.nu Roadtrip continues - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Merle Heuvel - WaarBenJij.nu

Roadtrip continues

Door: Merle

Blijf op de hoogte en volg Merle

17 Maart 2008 | Nieuw Zeeland, Wellington

Dag lieverds!
Dat is weer ff geleden, en omdat we redelijk in tijdnood zitten (we wilden eidenlijk vannochtend vertrekken) een snelle update!

We waren nog een paar dagen op de boerderij gebleven, hebben daar leuke dagen gehad: De koeien gemolken, met rox dr neefjes of kanoekamp geweest, naar sheepfarm geweest (waar ik ongeveer 20 schapen een hersenschudding heb bezorgd omdat ik ze moest sorteren met zo'n houten deurtje) en lekker rustig aan gedaan.

Daarna mochten we de grote auto van Andre en Ria 'huren' om het noorden te gaan zien. Heerlijk is dat, zelf op pad met de auto. Lekker rondgetoured, bij alle mooie strandjes/watervalletjes enz. uitgestapt. We konden ook in de auto slapen, ideaal om geld te besparen en lekker makkelijk. De auto 'parkeren' bij een verlaten strandje, en wakker worden met zonsopgang, lovely! ( Behalve dat er 's ochtends opeens vissers kwamen, we het alarm 's avonds af lieten gaan terwijl we niet op wilden vallen, we bij een paar jongens in het holidaypark konden slapen en vervolgens in onze haast over de koeltas reden die koeltas reden die onder de auto lag, er een mugenplaag in de auto zat: serieus 40 mugen ofzo) We hebben een paar mooie nachten in die auto gehad!

We zijn in die tijd naar Whangerei geweest, daar de waterval gezien. Naar de bay of islands waar een paar suuuuper mooie plekjes waren! Daar hebben we ook met dolfijnen gezwommen in het wild. Zoooo gaaf :D :D Uit de boot in een net springen, daarin hangen en daarna keihard achter dolfijnen aan zwemmen die nog best bij je in de buurt blijven en echt een show voor je opvoeren: springen, om elkaar heen draaien enzovoort. We zijn toen ook met een boottocht naar hole in the rock geweest en door alle eilandjes gecruised. Super mooie dag, met lunch op een verlaten strandje waar we gesnorkeld hebben.

Daarna kwam Golden bay met super mooie roze stranden, een baai die in de vorm van een hartje echt prachtig was: Daar hebben we onszelf door eb en vloed op een strandje ingesloten. Slimmerds.. Suuuper witte stranden enzovoort.

Met een bus hebben we het allernoorderlijkste gedeelte gedaan. 100 kilometer over het strand (90 mile beach) cruisen, sandboarden in de duinen, cape reinga (waar de zee-en samenkomen dus het noordelijkste puntje) en nog veeeel meer gave plekjes. Een heerlijke dag.

Via de grootse en oudste boom terug gereden, echt huuuuuuuge bomen! Nu waren we voor 1 nachtje weer bij ria en andre en over een uurtje gaan we weer doorcrossen, nu naar beneden voor een paar weekjes. Met deze heerlijke grote auto, wat een luxe! We hebben er super zin in.. Het beviel namelijk errug goed met de auto. Willen gaan skydiven :D

Dat was wel weer even genoeg denk ik. Voor jullie alemaal hele dikke kussen!!

• 17 Maart 2008 - 07:23

K2:

Zo te zien heb je helemaal nog geen heimwee! Fantastisch, blijf genieten!!! Trouwens eb en vloed bestaan al sinds Adam en Eva!!
    Kuzzzz

• 17 Maart 2008 - 09:26

Marieke:

Waaauuuw!!
    hihi met dolfijnen zwemmen! Egt suuuper vet kind!!
    Zoooo ben egt te jaloers! Mrr goed :)

Egt fijn dat jullie in de auto slapen! Bespaart geld en hebben jullie lekker een eigen plekje!!
    K stuur je straks nog ff een privé mailtje.. en hoop snel weer wat van jullie te lezen!

Dikke kus voor mn minoesjee!!

• 17 Maart 2008 - 16:30

Big Brother:

Heeey zusje

Klinkt wel super allemaal, lekker zwemmen met dofijnen, hele dag aan het strand hangen. klinkt beter als hier:S
    Veel plezier

X

Je Big brother

• 18 Maart 2008 - 06:18

Jossc:

oooow meiden wat klinkt dat SUPER! dus jullie hebben het nog steeds leuk? ik ga ook over een paar dagen weg hihihi:)! nou nu maar even douchen en dan naar school:S! xxx

• 19 Maart 2008 - 09:51

Jan En Wilma:

Pas het adres van je weblog gekregen
    Super joh, wat jullie allemaal meemaken, mooie foto's ook! Heeeeel veel plezier en we blijven je volgen!

• 19 Maart 2008 - 10:14

Kim:

Ziet er goed uit met alle betta's! Misschien kan je winterpeentje ook een keer melken! HAHAHAHA.. wat een geweldig dingen maak jij mee hee! ik ben jaloers! Ga wel naar de sunbob.. zijn we even bruin in augustus!
    Kus

• 19 Maart 2008 - 13:08

Roxanne:

Wow! Lovelyyyy :D
    Klinkt allemaal zo goed, het lijkt wel of de verhalen per keer weer overweldiger worden. Haha. Kan je nagaan wat voor een avonturen je moet gaan beleven wanneer je in Thailand zit.
    In bomen klimmen met de apen?! :D Geen slecht plan!
    Op deze mooie dag ook gefeliciteerd met je reisgenootje natuurlijk!
    Liefs Roxanne

ps. Er hebben toch geen vreemde mannen in de auto gelegen he ;)

• 20 Maart 2008 - 06:39

Josc:

whahaha rox! vreemde mannen in de auto? volgens mij is dat niets voor onze mer(A)whahaha! x

• 20 Maart 2008 - 15:21

Eva:

ey lief..!

weer een lekker verhaal om te lezen...!:)ik mis je wel hoor schat!kijk je uit ik ga ondertussen door met het genieten van jouw verhalen...!

dikke kuss!!!!

• 20 Maart 2008 - 16:09

Roxanne:

Oh? Niet? Dan hou ik verder m'n mond. Geen gezegdes meer over vreemde mannen.

Ik wilde je even iets beschamends vertellen. Hihi. Ben bij Feyenoord geweest. Haha. Het was wel een feestje. Wordt een vaste Hooli denk ik. Maakt niet uit welke club, als ze maar winnen. :D!

• 22 Maart 2008 - 08:34

Josc:

hehehe! maar liefje ik geef je vanuit nijkerk een dikke kus want ik ga lekker over een paar uurtjes richting thailand! word ik ook lekker bruin eeuh rood haha! hou van je en doe voorzichtig en tot snel dikke kus!

• 23 Maart 2008 - 14:26

Tess:

heeee schatje,
    zo te lezen hebben jullie het echt super naar jullie zin!ben jaloers op je mooie verhaaltjes,,:D
    sorry voor mn dronken sms, had even een emotioneel momentje en miste je gewoon:P
    heeel veel plezier nogg
    kus tes

• 25 Maart 2008 - 10:14

M@m:

Hey L**F eieren gevonden,geschilderd of al geskydived..hier was pasen net kerstmis SNEEUW;-) bigHUG:_)