Wegdromen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Merle Heuvel - WaarBenJij.nu Wegdromen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Merle Heuvel - WaarBenJij.nu

Wegdromen

Door: Merle

Blijf op de hoogte en volg Merle

10 December 2009 | Nederland, Utrecht

Op een regenachtige december dag, zit ik een beetje uit mijn neus te eten in het studielandschap. Ik weet dat ik hier zit om heel erg hard te studeren, maar dat lukt niet!

Dus, begin ik maar alvast met een nieuw reisdagboek. Het duurt trouwens nog maar 2 maanden, dus zo gek is dat niet. (Ja, ik ben dit studieontwijkend gedrag nu goed aan het praten).. Na heerlijke reisverhalen van vriendjes en vriendinnetjes, die van de piste afglijden in Gerlos/Wii-en in Israel, krijg ik kriebels om zelf ook lekker weg te gaan!

Ik heb ontzettend veel zin om dik 3 maanden in een ander land te wonen, samen met Emmy! Ik heb ook ontzettend veel zin om op een school vol zwarte afrikaantjes les te geven! Ik heb ook ontzettend veel zin om lekker te braaien en Zuid-Afrikaanse wijn te proeven!

Maar eerst, moet er nog super veel geregeld worden. Moet ik mijn studie in Nederland nog even afronden. Ga ik nog lekker kerst vieren (op een cruise in de Middelandse zee).
Tot die tijd, ga ik dus nog even dromen.

  • 10 December 2009 - 13:14

    Roxanne:

    Ik droom heerlijk met je mee :D
    Al moet ik nog even wachten op een mooie reis naar een prachtige plek, toch hou ik ook van dromen...

  • 10 December 2009 - 14:15

    Joscelyn:

    vanuit israel droom ook ik heerlijk met je mee! wat een heerlijk gevoel he die reiskriebels! maar vergeet ook niet te genieten van de voorpret, want die is bijna net zo leuk!

  • 10 December 2009 - 14:42

    Marieke:

    Wooooow mer 2 maanden nog maar :O
    DAn moeten we heeeeeeeel snel weer ff onze stapavonden gaan plannen :P

    Ga je missen scheet!!

    Love youuu

  • 10 December 2009 - 16:19

    Tessa:

    Heerlijk, zou zo met je mee willen!...

  • 10 December 2009 - 17:03

    M@m:

    Ziet er goed uit schat!
    Uit je neus eten...doe je wel maar zeg je NIET. Totdat je vertrekt gaan we nog veel beLEVEN;-) X

  • 11 December 2009 - 09:51

    Mieke:

    WOW Dat zijn leuke vooruitzichten zeg!! We hadden het gisteren nog over je; alleen maar positief! Dat weet je! Succes met de studie en lekker genieten met kerst!!
    Groetjes Mieke

  • 13 December 2009 - 18:00

    Rianne Vos:

    Whaaa je gaat gewoon Alweer naar Afrika zeg :) wat heerlijk, moet er snel ook weer naar terug.. Maar nu eerst naar Vietnam :D Heb je een mailtje gestuurd met mn waarbenjij.nu :P

    Spreek je hoop ik snel weer eens!! XX

  • 17 Januari 2010 - 18:52

    Emmy:

    Zoooooo veel zin in ZA!!
    It´s gonna be GREAT!! (L)

    Kus!

  • 08 Februari 2010 - 08:55

    Frederiek Waninge:

    Lieve schat!

    Vertek komt in zicht! Wat zal je het heerlijk gaan vinden! Ik wens je nu al ontzettend veel plezier, maar ik verwacht dat wij elkaar nog wel spreken!

    Dikke kus,
    Friek

  • 14 Februari 2010 - 15:07

    Joscelyn:

    volgens mij begrijp ik idd nu wat jij bedoelt met zenuwen voor een ander hebben! vind het gewoon zo rete spannend voor je! maar ik weet zeker dat je weer een toptijd gaat hebben liefje! x

  • 18 Februari 2010 - 10:11

    Hennelien:

    woehoe merle!
    ik schrik er van, gewoon al over 4 daagjes ga je weg! denk niet meer dat we je gaan zien he? nou, ga er heeeel erg van genieten want voordat je het weet ben je weer terug!
    have fun!
    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merle

2008: rondreis Feb: Nieuw zeeland (zuidereiland) Maart: Nieuw zeeland (noordereiland) April, Mei, Juni: Australië Juli: Thailand 2010: Stage 6 Februari Flying to Cape Town 11 Juni Terug naar Nederland 2017: vrijwilligerswerk 7 mei - Dar es Salaam 7 november - Kilimanjaro, Safari, Zanzibar (tips?) 25 november - Back home

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 39715

Voorgaande reizen:

07 Mei 2017 - 21 November 2017

HR Advisor - Tanzania

22 Februari 2010 - 08 Juni 2010

Juffen in Kaapstad

08 Februari 2008 - 31 Juli 2008

Backpacken in Nieuw Zeeland, Australië & Thailand

Landen bezocht: